Global problems of modernity
2021 Том. 2 No 2 / 2021, Volume 2, N 2
http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2

СОДЕРЖАНИЕ – CONTENTS
http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-5-10
PROBLEMS OF STUDENT TRAINING IN PANDEMIC CONDITIONS IN THE COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION AND IN RUSSIA
Vorobieva O.I., Zakharova N.N.
ПРОБЛЕМЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ В УСЛОВИЯХ ПАНДЕМИИ В СТРАНАХ ЕВРОПЕЙСКОГО СОЮЗА И В РОССИИ
Воробьева О.И., Захарова Н.Н.

http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-11-15
"MURAVSKIY SHLYAKH" THROUGH THE PRISM OF SPACE AND TIME - TEXT ANALYSIS AS A RECEPTION OF LEARNING 
SENSE READING IN SECONDARY SCHOOL
Znamenskaya Yu.A.
«МУРАВСКИЙ ШЛЯХ» ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ПРОСТРАНСТВА И ВРЕМЕНИ – АНАЛИЗ ТЕКСТА КАК ПРИЕМ 
ОБУЧЕНИЯ СМЫСЛОВОМУ ЧТЕНИЮ В СРЕДНЕЙ ШКОЛЕ
Знаменская Ю.А.

http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-16-21
ROLE OF NUCLEAR MEDICINE IN EXAMINATION OF PATIENTS WITH HIV INFECTION. HISTORICAL REFERENCE
Kharina D.S., Kudryavtsev A.D., Moshkova E.N., Znamenskiy I.A., Sozykin A.V., Shikhova Yu.A., Novikova N.A., 
Izimarieva D.V., Emelyanov P G., Shlykov A.V., Ulyanova L.M.
РОЛЬ ЯДЕРНОЙ МЕДИЦИНЫ В ОБСЛЕДОВАНИИ ПАЦИЕНТОВ С ВИЧ-ИНФЕКЦИЕЙ. ИСТОРИЧЕСКАЯ СПРАВКА
Харина Д.С., Кудрявцев А.Д., Мошкова Е.Н., Знаменский И.А., Созыкин А.В., Шихова Ю.А., Новикова Н.А., 
Изимариева Д.В., Емельянов П.Г., Шлыков А.В., Ульянова Л.М.

http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-22-29
COMMUNICATIVE FACTORS OF MEDICAL ERRORS
Vorobyova O.I., Zotova E.M., Repnitsyn G.M.
КОММУНИКАТИВНЫЕ ФАКТОРЫ ВРАЧЕБНЫХ ОШИБОК
Воробьёва О.И., Зотова Е.М., Репницын Г.М.

http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-30-36
COVID-19, EPIDEMIOLOGICAL SITUATION, COURSE OF THE DISEASE, COMPLICATIONS. VIEW FROM THE INSIDE
Znamenskiy I.А.
COVID-19: ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКАЯ ОБСТАНОВКА, ТЕЧЕНИЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ, ОСЛОЖНЕНИЯ. ВЗГЛЯД ОЧЕВИДЦА
Знаменский И.А.
© Global problems of modernity 2021
© ООО «Техномед Холдингс» 2021

About the Author

radzhesh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *